Sunday, September 7, 2014

Testimoni: Collagen Powder Shaklee Bukan Sekadar Untuk Cantik



Assalamualaikum.


Dalam entry yang sebelum ini, saya telah bercerita dengan terperinci tentang Collagen Powder Shaklee dan Fungsi Utamanya.Kali ini, saya ingin kongsikan pula testimoni daripada pengguna yang berpuas hati dengan hasil setelah pengambilan Collagen Powder ini.

Jom kita tengok apa kata mereka yang telah mencuba produk ini.


Testimoni 1: Pori diwajah semakin mengecil





Testimoni 2: Masalah kulit kering






Testimoni 3: Jeragat dan dark circle hilang








Testimoni 4: Kulit menjadi lebih lembut, tegang dan moist




Testimoni 5: lebih kurus, stretch mark dan selulit berkurangan


 

Seronok tengok perkongsian mereka, kan? Namun begitu, suka saya mengingatkan bahawa pengalaman pengguna dan hasil dari setiap pengguna mungkin berbeza diantara satu sama lain. Apapun, kita kena cuba dulu baru tau macamana kesannya pada diri kita! Jom grab promosi bulan ini dengan harga amat istimewa! Beli 6 dapat 7 tau! Tapi, kalau nak beli 1,2 atau 3 pun boleh jer!

-----------------------------------------------------

Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage SayaMy Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 

* Rencana ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


0 comments: