Saturday, November 1, 2014

Selamat Datang November!


Assalamualaikum...


Syukur Alhamdulillah, Oktober dah melabuhkan tirainya. November dah berkunjung tiba. Closing bulan Oktober dah sukses dah. Syukurrrr! Tengah bulan nanti kita tuai aje la hasil dari usaha, masa dan penat lelah yang dah dikorbankan tu.

Siapa cakap nak berjaya ni senang?? Takde nyaa laaa nak goyang kaki terus dapat duit. Tapi alhamdulillah, saya seronok dapat berkongsi dan membantu ramai orang untuk terus sedar tentang betapa pentingnya kesihatan tubuh badan kita ni. Disamping itu dapat juga bantu insan lain sama-sama menambah pendapatan sampingan bersama grup hebat kami. Maklum aje laaa sekarang semua benda mahal. Dari sekecil-kecil benda semua pun kena guna duit. Nak kencing berak pun kena bayar sekarang ni tau! Haha! Sebab tu laaa.. kena juga usaha untuk tambah pendapatan nak ringankan beban suami.

Tak cukup duit ni boleh buat kita stress. Serabut je rasa. Masa tu mula la syaitan nak cucuk-cucuk.. jadi panas baran. Asyik nak marah je. Ehhh, ni saya pernah rasa tau! Cuba tengok diri sendiri, time dapat gaji macamana mood kita? Happy je kan? Seronok je dengan anak-anak. Tapi bila dah bayar itu ini, duit dah susut, jangan kata nak beli barang sendiri, nak beli baju anak sehelai pun tak dapat! Ini hakikat, betul tak? Terutamanya yang duduk dibandar ni. Sabar je lah!

Tapi, Alhamdulillah diperkenalkan dengan Shaklee, saya betul-betul jatuh cinta!! Bukan sebab duit semata-mata tapi nilai kesihatan saya sekeluarga juga buat saya sangat gembira bersama Shaklee. Siapa sangka dari guna untuk diri sendiri akhirnya terjebak serius berbisness. Saya ni bukan tak pernah buat bisness sebelum ni. Macam-macam saya dah cuba, tapi tu laaa.. sebab tak ada rasa cinta kot.. memang payah la nak serasi. Hehehe. 


Kalau anda adalah ibu-ibu, surirumah mahupun insan bekerjaya yang ingin cuba menambah pendapatan, ayuh laa bersama-sama saya untuk kita sama-sama bina empayar kejayaan kita sendiri. Kejayaan memang tidak datang bergolek. Tapi, sekali dia datang, nikmat tu ALLAH aje yang tau! Semoga kita semua mampu berjaya, dapat bantu suami, bantu ibubapa serta insan-insan lain yang memerlukan diluar sana. 

Nak tau bagaimana Shaklee dapat membantu kita? Jemput baca entry ini. Jumpa anda dipuncak kejayaan! 

-----------------------------------------------------

Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage SayaMy Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 
* Rencana ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments: