Sunday, October 5, 2014

Himpunan Testimoni Alfalfa Complex Shaklee


Assalamualaikum..

Dalam entry kali ini, saya nak kongsikan testimoni-testimoni pengguna yang telah mengamalkan Alfalfa Complex dan merasai berbagai perubahan dalam kesihatan. Alhamdulillah. 

Kalau diperhatikan, rata-rata himpunan testimoni produk Shaklee ni terdiri daripada ahli-ahli Shaklee sendiri. Sebab masing-masing dah mencuba dan merasai sendiri perubahan positif so, semua pakat nak jadi ahli je. Jimaattttttt tiap-tiap bulan beli vitamin. Hehehe.

Ayuh kita tengok testimoni yang telah dikongsikan oleh pengguna-pengguna yang berpuas hati dengan alfalfa complex ini.

1. Hilang bau badan

 

2. Tiada lagi masalah keputihan dan mengeratkan hubungan intim suami/isteri



3. Melegakan masalah alahan makanan laut



4. Menghilangkan masalah resdung



5. Mengurangkan masalah semput / asthma



Itu hanya sebahagian sahaja. Banyakkkk lagi sebenarnya. Nanti, saya kongsikan lagi ye. So, apa lagi?? Jom dapatkan Alfalfa Complex dari saya sekarang!!


-----------------------------------------------------

Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage SayaMy Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 

* Rencana ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


0 comments: