Sunday, February 9, 2014

Jana Pendapatan Bersama Shaklee





Faedah Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Bagaimana Hendak Mendaftar Sebagai Ahli/ Member/ Pengedar Shaklee?

Terdapat 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee:

1. Anda hanya perlu membayar RM75 (Semenanjung) atau RM85 (Sabah & Sarawak). Anda akan mendapat memberkit yang diposkan terus ke rumah. Sekiranya anda mendaftar sendiri di cawangan Shaklee, anda hanya akan dikenakan bayaran RM65 (Semenanjung) atau RM75 (Sabah & Sarawak) dan terus diberikan memberkit di kaunter pendaftaran.

ATAU

2. Anda boleh membuat pembelian produk sebanyak 200uv/points (dalam anggaran RM650 - Semenanjung atau RM850 - Sabah & Sarawak) dan anda terus layak untuk mendapat FREE MEMBERSHIP.

Anda hanya perlu menghubungi saya dan saya akan uruskan pendaftaran keahlian ataupun anda juga boleh pergi sendiri ke mana-mana cawangan Shaklee dan gunakan ID saya 907053 sebagai sponsor/ upline anda. Senang kan? ;)


Adakah Perlu Maintain UV/ Points Untuk Keahlian?

Sekiranya anda menjadi ahli Shaklee hanya untuk membeli produk Shaklee bagi kegunaan sendiri di rumah, anda TIDAK PERLU maintain uv/points atau dan tidak perlu membuat pembelian minimum setiap bulan. Tetapi sekiranya anda ingin menjalankan perniagaan bersama Shaklee, anda boleh membuat pembelian minimum hanya mengikut bajet anda untuk maintain uv/points tertentu. Bisnes anda, anda tentukan, tiada paksaan daripada sesiapa :)


Adakah Wajib Membuat Pembelian Setiap Bulan Untuk Maintain Keahlian?

TIDAK PERLU. Sudah memadai anda hanya membuat sekurang-kurangnya sekali pembelian setahun.


Adakah Saya Boleh Mendaftar Keahlian Sendiri Di Cawangan?

SUDAH TENTU! Anda hanya perlukan sponsor/ upline iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Jadi, anda boleh gunakan ID saya 907053 sekiranya anda ingin bersama-sama dengan saya suatu hari nanti untuk menyertai bisnes Shaklee dalam business support group yang EKSKLUSIF! Hubungi saya segera untuk mengetahui KELEBIHAN menjadi ahli bersama saya.


Apakah Yang Perlu Dibuat Sekiranya Saya Telah Berdaftar Dengan Orang Lain?

Anda boleh hubungi cawangan Shaklee untuk mengesahkan status terkini anda. Anda boleh tukar sponsor/ upline dan daftar semula dengan menggunakan ID saya sebagai sponsor/ upline anda. Anda boleh gunakan langkah yang sama seperti di atas untuk proses pendaftaran semula. Hubungi saya untuk keterangan lanjut.


Apakah Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee?

1. Anda boleh membuat pembelian dengan menggunakan ID sendiri dan membeli produk pada harga ahli!

2. Dengan setiap pembelian minimum 150 uv/points dan ke atas, akan ditukarkan kepada tunai/ cash setiap bulan dan terus dimasukkan ke akaun anda ataupun diberikan cheque yang akan diposkan ke rumah.

3. Sekiranya anda ingin menceburi business Shaklee anda boleh mendaftar menggunakan ID saya 907053 sebagai sponsor dan anda akan terus berada dibawah naungan MY VITAMIN SHOPPE. Anda akan mendapat bimbingan daripada saya melalui secret business support group kami. Anda akan dikongsikan semua ilmu berkaitan pengurusan bisnes Shaklee dari A-Z secara ONLINE! Apa yang anda perlu sediakan hanyalah sekeping hati yang kental untuk berusaha bagi mencapai kejayaan yang anda tetapkan sendiri! :)

Selamat datang saya ucapkan kepada ahli baru MY VITAMIN SHOPPE. Sekiranya anda ingin mendaftar sebagai ahli dan menyertai kami, boleh segera hubungi saya di neolin_na@yahoo.com ataupun 019-2766779 untuk maklumat lanjut. Saya akan kongsikan lebih banyak keistimewaan menjadi ahli Shaklee dan keseronokan menjalankan business Shaklee bersama anda. :)


--------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Rizal untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage Saya: My Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 

0 comments: