Saturday, November 8, 2014

Testimoni Omega Guard: Batuk, Selsema, Demam, Antibodi Lemah


Assalamualaikum..

Seringkali kita sebagai ibubapa akan merasa sangat risau dan runsing jika anak sering tidak sihat seperti demam, batuk dan selsema. Keadaan ini biasanya sering menyerang anak-anak yang ditinggalkan di nursery dimana mereka sering terdedah dengan virus yang dibawa oleh kanak-kanak lain yang sakit.

Paling menyedihkan, kadang-kadang tu tiap-tiap bulan anak akan sakit. Kalau tak demam, selsema. Bila dah selsema, nanti batuk pulak. Berulang-ulang begitu laa keadaan anak tersebut jika tidak dirawat dengan cara menguatkan antibodi anak itu. Anak saya dulu pun macam tu. Asyik sakitttt je. Sedih saya tengok. Antibiotik tu sampaikan guna yang paling kuat. Demam mesti cecah sampai 40deg. Kesiannya anak saya. :(

Disebabkan dah penat dah tengok keadaan dia macam tu, saya cuba bagi supplement. Tapi, tak ada banyak perubahan sangat. Sehinggalah saya mengenali Shaklee, saya mula bagi Adeeb Omega Guard, Chewable Vit-C dan juga Mealshakes. Alhamdulillah, dah bulan November dah tahun 2014 ni, baru 2 kali je Adeeb ke klinik. Itupun, bila dapat pengesahan Doktor tentang condition Adeeb, saya tak bagi pun ubat yang Doktor kasi. Just bagi supplement je. 

Seronok sangat tengok anak dah bebas dari pengambilan ubat. Bukan laa nak cakap tak boleh makan ubat langsung kan. Tapi kalau kita boleh elak, kenapa kita tak elak, betul tak? Doktor Zubaidi pun ada pesan dalam blog dia berkenaan pemberian ubat pada anak ni. Kalau tak percaya meh baca "Berwaspada Memberikan Ubat Kepada Bayi Anda". Semoga dapat menjadi panduan kepada kita semua ya!!

Eh, saya sebenarnya nak kongsi testimoni yang ibu-ibu diluar sana kongsikan hasil keberkesanan Omega Guard yang diberikan kepada anak-anak mereka. Jom kita tengok ye!

Testimoni 1: Pneumonia dan Bronchitis



 Testimoni 2: Demam Virus
 


 Testimoni 3: Masalah Kulit
 

 
 Testimoni 4: Masalah Tonsil, Alahan, Perkembangan Otak

 


 Testimoni 5: Masalah Anak Selsema dan Batuk Berkahak
 


 Testimoni 6: Anak Mudah Kena Jangkitan Batuk Dan Selsema
 

Ok, itu hanya sebahagian yang saya kongsikan. Sebenarnya, ada banyak lagi perkongsian ibu-ibu yang gembira dengan perubahan positif yang ditunjukkan oleh anak-anak mereka. Saya adalah salah seorang dari mereka yang sangat berpuas hati dengan perubahan kesihatan anak-anak saya. Syukurlah, semua dengan izin ALLAH jua. 

Sempena promosi Omega Guard pada bulan ini, ayuh dapatkan segera! Satu rumah, satu Omega Guard! :)


-----------------------------------------------------

Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage SayaMy Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 
* Rencana ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


0 comments: