Tuesday, November 11, 2014

Set Kesihatan Lelaki Shaklee


Assalamualaikum..

Apa khabar pembaca blog saya ni ye? Harap-harap semua sihat hendaknya. Saya selalu share pasal kesihatan yang ala-ala nak bagi orang perempuan atau wanita aje yang sihat, cergas dan cantik-cantik. Hehehe. Takde laa.. mana ada macam tu. Tapi, sebenarnya benda-benda yang melibatkan kecantikan dan penjagaan kesihatan ni selalunya orang perempuan laaaa yang selalu excited, betul tak? Sebab tu nampak orang perempuan aje laa yang patut makan supplement ni. :D



Kat sini saya nak bagitau, lelaki pun sebenarnya lagi penting dalam soal menjaga kesihatan dan kecergasan tubuh badan. Sebab orang lelaki ni selalunya banyak guna tenaga, banyak nak fikir itu ini. Hal kerja lagi, hal family lagi.. kan? Saya perhatikan, orang lelaki ni jarang kena sakit demam. Tapi, kalau sekali dia kena biasanya memang teruk pastu dia punya manja tuuu.. mak aihh.. mengalahkan kita ni. Hahaha! Jangan marah ye! Ini saya tengok suami saya la.. setahun sekali pun payah dia nak demam. Tapi, ada sekali dia demam, pening saya nak handle. Kih3. :p

Berbalik kepada topik asal, nampak tak bahawa risiko penyakit juga tidak terkecuali buat mereka. Antara penyakit yang famous sangat adalah sakit jantung, kencing manis, darah tinggi, obesiti, strok dan sebagainya. Ada juga yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun! Masalah ini menyebabkan mereka akan menghadapi masalah mati pucuk, mengalami pembesaran prostat, kelesuan dan kurang stamina/tenaga.

Oleh sebab itu la saya katakan betapa pentingnya bagi lelaki-lelaki ini menjaga kesihatan dan mengambil suppplement bagi menampung keperluan harian tubuh badan mereka. Ok, kat sini saya nak kongsikan berkenaan Set Kesihatan Lelaki Shaklee atau lebih dikenali sebagai Shaklee Men's Vital Health. Set ini mengandungi 3 produk yang terdiri daripada:



1. Omega Guard 
  • Mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, dan lain-lain
  • Membantu dalam mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Memelihara kesihatan otak, penglihatan serta fungsi-fumgsi sendi

2. Zinc Complex
  • Membantu meningkatkan kualiti sperma
  • Membantu dalam mengoptimumkan fungsi kelenjar prostat
  • Membantu dalam mengurangkan potensi mendapat kanser prostat atau pembesaran prostat
  • Meningkatkan paras testosteron untuk kehidupan seksual yang baik
  • Mencecah masalah mati pucuk
  • Mengelakkan masalah keguguran rambut

3. Vitamin E
  • Dapat menghasilkan sperma yang lebih banyak
  • Dapat memperbaiki kualiti dan membantu pergerakan sperma
  • Meningkatkan paras testosteron di dalam badan

Antara kebaikan set ini adalah untuk:
  1. Memelihara kesihatan prostat
  2. Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  3. Memelihara jantung yang sihat
  4. Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  5. Mengawal tahap kolestrol yang sihat

Jadi, apa tunggu lagi wahai isteri-isteri mithali, boleh laa beli dan hadiahkan buat suami tersayang. Harga set ni lebih murah pada bulan November ni sebab ada promo Omega Guard tau! Jangan lepaskan peluang anda! 

-----------------------------------------------------

Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage SayaMy Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 
* Rencana ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments: