Monday, March 17, 2014

Gabungan Hebat ESP dan GLA





~GLA dan ESP, Gabungan Mantap yang Ummpphh!!~

Kali ni, saya nak kongsikan tentang kelebihan yang kita boleh miliki dengan gandingan mantap GLA bersama ESP.

GLA tu apa sebenarnya? Ia adalah singkatan kepada Gamma Linolenic Acid.  Asid Gamma Linolenik ni dtg dari kombinasi minyak borage yg mengandungi asid Lenolik, minyak bunga matahari dan vitamin E.

Antara kelebihan2 yang ada pada GLA ni:
 
  • Mengandungi Vitamin E utk menguatkan arteri
  • Mengawal hormon estrogen dan testosteron
  • Meningkatkan kesuburan pada wanita
  • Melambatkan menopous
  • Membantu menangani Eczema
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Untuk pelangsingan
  • Untuk kulit yang cantik dan mulus
  • Menghalang darah tinggi dan komplikasi diabetes

Tambah hebat kalau digandingkan GLA ini dengan ESP. Perghhh, memang terbaik utk wanita2 yang mementingkan kecantikkan kulit yang mulus dan halus serta untuk kebaikan kesihatan dalaman wanita.

ESP ni semua orang tahu kebaikannya. Datang dari sumber kacang soya yang terpilih dan yang terbaik. Membekalkan sumber protein untuk badan. Memberikan tenaga bagi yang sentiasa aktif. Juga sangat bagus untuk kecantikan kulit muka. ESP juga semua orang tau, sebagai milk booster untuk ibu-ibu menyusu. Dan macam2 kebaikannya sepertimana yang dah saya kongsikan sebelum ni.

So, apa lagi, nak  dapatkan konsultasi percuma dan harga special dari saya, just hubungi aje saya ye! ;-) .

======================================

PENJIMATAN SEHINGGA LEBIH 20% BAGI SETIAP PEMBELIAN ESP SHAKLEE SEPANJANG MARCH 2014! JOM AMBIL PELUANG!

ESP Shaklee - Minuman protein terbaik pilihan saya. Dan seharusnya menjadi pilihan anda juga! (^_^)
 
--------------------------------------------------------------------------------------
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?


Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779 
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Zalina untuk mendapatkan info lebih cepat
Klik Like Fanpage Saya: My Vitamin Shoppe untuk mengetahui diskaun hebat dan info percuma!

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



0 comments: