Tuesday, April 23, 2013

Terbaik Untuk Si Manja Anda

Ramai ibu-ibu yang risau kerana anak mereka sering tidak sihat, selalu demam, selsema, batuk, asma dan ramai juga yang mencari supplement kerana anak mereka mengalami sembelit dan tidak suka atau memilih makanan. Rata-rata ibu akan menyebut:

"Saya hantar anak saya ke nursery dan taska. nak buat macamana..saya kerja.. kena hantar la jugak...Saya susah hati apabila anak saya sering demam, selsema, batuk. baru aje baik..tak lama lepas tu kena balik. Kesian saya tengok."

"Anak saya ni..kurus aje... makan tak berapa nak..banyak main aje. susah sangat nak panggil makan. macamana ye nak buat kak??"

Tahukah anda anak-anak yang sering tidak sihat, selalu demam, selsema, batuk, sembelit dan tiada selera makan adalah kerana tubuh mereka kekurangan nutrisi? Selain daripada itu, imun sistem mereka juga lemah.



Cubalah Meal Shakes untuk si manja anda kerana Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.



Selain daripada itu, untuk hasil yang lebih baik, gabungan Omega Guard bersama Meal Shakes akan memberikan kesan yang lebih positif terhadap kesihatan anak-anak. Untuk maklumat lanjut mengenai Omega Guard boleh baca disini.
Kesimpulannya, Meal Shakes dan Omega Guard sangat sesuai diambil sebagai penyelesaian terbaik untuk anak-anak kita yang selalu demam, tidak sihat dan tidak berselera untuk makan. Tidak percaya? Ayuh lihat apa kata ibu-ibu ini yang telah mencuba set terbaik ini.

Testimoni 1



Testimoni2



Testimoni3



Meal Shakes Shaklee boleh diberikan kepada anak bermula 1 tahun ke atas dalam kuantiti yang sedikit untuk membenarkan tubuh mereka membina ketahanannya secara semulajadi.

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin semulajadi ini.

Call/SMS/WhatsApp: 019-276 6779
Email: neolin_na@yahoo.com
Add FB Saya: Eena Rizal untuk mendapatkan info lebih cepat dan chatting secara langsung dengan saya
Klik Like Fanpage Saya: My Vitamin Shoppe untuk mendapatkan diskaun hebat dan info percuma!

 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments: